Ume nerdeyse 12 saat aç susuz tek başıma devlet hastanesinde acemi ebelerle doğum yaptım. Son 1 saat artık sezeryan olmak istiyorum ben diye haykırdım olmaz dediler. (Başta doktorum sezeryan önermişti iri bebek diye, normal deneyelim demiştim) 4.140 gram normal doğurdum valla kendim ufak tefeğim 🤣 iyi ki de normal doğum yapmışım diyorum. Hem kendim hem çocuğun sağlığı için. Sezeryanda kaç kat kesik oluyor daha zor valla.