Bebeğim dört aylık mama+meme şeklinde gidiyorum ama sadece 400 gram almış bir ayda ve sağlık ocağı ebemiz az kilo aldığını söyledi çok iştahsız bir Bebek ne yapacağımı şaşırdım zar zor emziriyorum mama veriyorum zar zor içiyor sma kullandım belki sevmiyordur diye hipp mama geçtim ama yok hep çöpe gidiyor içmiyor bu önümüzde ki ay ek gıdaya geçmeye düşünüyorum alanında bi çocuk doktoruna gidip başlamayı düşünüyorum 5 ay ek gıda için erken mi bizim gibi olanlar var mı 😥