Deletedmom0015 benimki de sürekli üstünü açar hadi şimdi yazdı ince tayla filan yatırdım hep üşümesin açıldığında diye ama kış geliyor ben uyku tulumlarından almayı planlıyorum başka türlü kışın hep üstünü açmaya devam ederse hasta olabilir uyku tulumunu siz de alabilirsiniz bence en garantisi gibi duruyor şuanlık bu