Bebeğim 10-15 günlükken çok güzel emiyordu 20-25 dk filan ama şu an 25 günlük ve son 4 gündür bebeğim emmek istemiyor zorla veriyorum ağzına kusacak gibi yapıyor yüzünü buruşturuyor emsede 5 dk sonra bırakıyor ya uyuyor ya ağlamaya başlıyor doyuyor mu bilmiyorum ama günde 5-6 dolu bez değiştiriyorum neden böyle yapıyor olabilir sütüm de var gazını da alıyorum ama kaka yaparken zorlanıyor buna mı sinirleniyor acaba tecrübesizim yardım lütfen