balkaymak__ Kızlar 16 günlüğüz ama ben şu 16 günün son 4 günü hayattan bağımı koparttım bebeğim o kadar gazlı ki ne yaparsam yapiym düzelmiyor sürekli ağlıyor sıkıyor kendini gaz damlası da kullanıyorum masaj da yapıyorum aslında kaka yapıyor ama yine de kendini çook çook sıkıyor önerileriniz var mı çok ihtiyacım var lütfen bu durumu yaşayıp geçirenler yardımcı olabilir mi
Kleopatraaaa___ balkaymak__ Canım aynılarını yaşadık biz ekstradan kaka yapamıyorduk maalesef sebebi sağlıkocağının verdiği D vitaminiymiş eğer kullanıyorsan onu araştırabilirsin..
NurY balkaymak__ merhaba youtubede üç tane gaz masajı var ben onları sırayla yapıyordum çok rahatlatiyordu ezberlemistim zaten hareketleri her gün yapıyordum aynı anda kalasıni da yapıyordu
mervemik balkaymak__ gaz masajı,ılık banyo, gaz damlası ve prebiotik damla, kucakta hafif zıplatıp şarkı söyleyerek yürüme, göğsümde uyutma. Ağlama krizine başk çare bulamadım
balkaymak__ Kleopatraaaa___ bize de verdiler henüz kullanmadık ama herkes aynısını söylüyor korkuyorum açıkcası
balkaymak__ NurY bende yapıyorum ama yaparken çok ağlıyor canını da acıtmıyorum niye öyle oluyor acaba
Kleopatraaaa___ balkaymak__ Kesinlikle kullanmayın.. Az önce arkadaşın bir Monovit D3 diye post açtı herkes kabızlık ve gazdan şikayetçi keza bende ahh neler çektik.. Ocean alın kesinlikle
Asil1602 balkaymak__ Çok ünlü bir doktora gidiyoruz pedia d kullanıyoruz sizde sorun onu alın gaz bizimde sorunumuz du maalesef banada zamanla geçecek dediler sabredip bekledim ve evet zamanı gelince geçti gerisi yalan damla vs günü bile kurtarmıyor
Kleopatraaaa___ KubraKaranKaya Çoğunluk Ocean kullanıyor.. İçinde bir fısfıs başlığı bir damla başlığı var.. Eğer fıs olanı kullanırsanız günlük 1 fıs damla kullanırsan 3 damla.. Üzerinde yazıyor 1 fıs 3 damlaya eşit diye.
Suleakblt Bizde devit 3 kullanıyorduk sağlık ocağı vermişti aşırı gaz ve kaka yapamama vardı sonra ocean diye zeytinyağlı vitamin var ona geçtik başkası önerdi bizede daha faydası oldu gibi geldi bana yeni başladık zaten bebeğim 48 günlük