kutlaym Merhaba elimde çok fazla anne sütü var, bebeğim dondurulmuş sütleri tüketmedi, bende atmaya kıyamadım İhtiyacı olana vermek istiyorum.
Dilruba_1 kutlaym nerde yaşıyorsunuz uzun mesafeye gidemez muhtemelen ..alacak olan şimdiden hayrını görsün maşallah 🌸🎀
Mineoguz kutlaym izmirden tekirdağa çok uzun olur sanki dayanmaz ..çok isterdim aslnda işe başladım sağınca sütüm çok az çıkıyor mecbur evdw olmadığım zamanda mama veriyoruz