Kızım 13 aylık hastalandık ve hava vermem gerekiyor. Asla izin vermiyor elimde kriz geçiriyor o haline üzülüp duruyorum ama vermem gerek. Uykusunda vereyim dedim onda da ağzına burnuna hava temas ettikçe hemen uyanıyor. 🥹🥹 söyledim doktora da ama ne yap ne et ver hatta ağlarken alırsa daha derin çeker içine daha iyi dedi 😳 siz nasıl ne yapıyorsunuz da veriyorsunuz şu havayı. 😓