Arkadaşlar Temmuz ayında sezeryan ıle doğum yaptım lohusalık kanaması gecırdım daha sonra bıttıkten sonra aradan 7 gün gectı tekrar kanamam oldu bıttı ve yıne 7 gün sonra tekrar ettı bu döngü devam ettı ve su an yıne kanamam var ne gıbı bır şey olmuş olanılır basına gelen var mı acaba