Meraba arkadaslar bişey sorcaktım oğlum 3ay 7günlük bugün doktor kontrolümüz vardı doktorumuz bize artık gece beslenmesini kesebilirsin dedi senle yatıp senle kalksın dedi gece ağlayınca meme almazsa mama verdiğimi söyledim bunları artık bırakabilcemi söyledi aranızda doktoru bizimkinin söylediği gibi söyleyen varmı acaba?yaklaşık 7-8saat aç kalabilceni belirtiyor yani pek içime sinmedi bir sizlerede tecrübeli annelere sormak istedim