Sulee_ Bu siteden alışveriş yapan varmı kalıpları nasıl birde başka uygun fiyatlı onerebileceginiz site varmı kışa alışveriş yapmak istiyorum kızıma
Sessiz_oyuncu Sulee_ ben yaptım daha önce kalıpları tam kalıp kumaşıda gayet güzel. Uygun fiyatlı bide.
Elif_1309 Sulee_ kalıpları çok dar ve küçük ona göre alın ben bı kere aldım daha almadım birde ministy var ondan hiç almadım bı araştırın
Sessiz_oyuncu Sulee_ bide yıkanınca çekme ihtimali var benim aldıklarm çekmedi ama yenidoğan olduğu için olablir.
Sulee_ Sessiz_oyuncu bebeğiniz kaç aylıktı kaç beden almıştiniz benim kızım 1 yaşında ama 3 yaşda giyiyor 12 ayda giyiyor yani tam bedenini nasıl bulup sipariş etmem lazım
Sessiz_oyuncu Sulee_ yenidoğn almıştım bebekken yani. Bebeğiniz iri yada uzunboylu ise bir beden büyük alın. Büyük gelsede sıkıntı olmaz ama küçük gelirse tabi sıkıntı bidaha iade değişim uğraşma.