Bebeğim 4. Ayda döndü 9. Ayda tam oturdu desteksiz , 10. Ayda süründü 11 de emekledi 12 de sıraladı ve 14. Ayda yürümeye başladı ilk ellerini bırakıyordu hatta sordum burda 🥰 evde çok güzel yürüyor ama dışarda emekleme moduna geçiyor ayakkabı giydirmiyorum evde çıplak ayak doktorlar öyle istiyor diye dışarda az yürüyor düşüyor sonra ne zaman düzelir tecrübeli annelerden fikir istiyorum 😊