Benim kızımda oyuncakların yüzüne bakmaz. Benim peşimde dolaşır sürekli. Camdan dışarı bakıyo bazen içim gidiyor. Ama size şöyle bir tavsiye verebilirim. Geçen salı günü kızımı avmye götürdüm oyun alanına. Birlikte 2saat çok güzel vakit geçirdik.Kum havuzunda oyuncaklarla oynadık, birlikte kaydık, top havuzunda yatıp yuvarlandık,birbirimize top attık.Hem kızım enerjisini attı eğlendi hemde evden çıkıp birlikte oyunlar oynadık çok mutlu oldu. Bende çok keyif aldım. Sonra karar verdim her hafta götürücem kızımı.