Susedsdfg Arkadaşlar selam 20 günlük bebeğim var üç gündür çok fazla ıkınıp kıpkırmızı oluyor biraz kakasını da azalma oldu kabızlık olabilir mi önerebileceğiniz bir şey var mı ıkınmasının sebebi ne olabilir
Norveckizi Susedsdfg kabız değil annesi Gaz Damlaların neler Ve karnına i love you masajı yapiyomusun Bı de mama kullaniyosan sma comfort kullan
Arammik Susedsdfg sütüne mamasına zeytinyağı ekle annesi. Bol bol masaj, ılık duş, mümkünse kovaya su koy tuvalet pozisyonunda beklet. Havalar soğudu havluyu ütü ile ısıtıp karın bölgesine koyabilirsin dikkat et ama yanmasın bebiş 🙂
balkaymak__ Susedsdfg aynı durumu bende yaşıyorum ne uyku kaldı ne beyin kaldı bizde ne yaparsak yapalım geçmiyor bizde 16 günlüğüz
myemye_12 @Susedsdfg sırf bu yüzden az önce hastaneden geldim şurup yazdılar içir düzelir dedi inşallah düzelir 3 gün önce fln da akşam baya ağladı hastaneye götürdük yine lavman gibi bişey yaptılar 4 gün hiç yapmamıştı 5 bez doldurdu iki saat boyunca yaptı rahatladı uyuduu yine aynısı oldu diye götürdüm
Besraesin Susedsdfg gazlı bebek sık sık emmek ıster emerken ayaklarını kendıne dogru ceker Damla ne kullanıyorsunuz ne verdı doktorunuz