Berenimo22 Merhaba emzirme döneminde hem kendi için hemde sütün kalitesini arttırmak için vitamin kullanan var mı? Varsa neyi kullanıyorsunuz?
Asyaveannesi04 Berenimo22 ı mom latte kullanıyorum emzirme dönemim bitene kadar devam edelim dedi doktorum bebeğim 9 aylık