Herkese merhaba bebeğim haftaya 3 aylık olacak gece uykusunda çok sorunumuz yok ama gündüz asla uyumuyor ama işin garip tarafı ağlamıyor yada huzursuzda değil emzirip beşiğine koyuyorum 15 dakika içinde uyanıyor en uzun uykusu 1 saat 🤷🏻♀️ Bu bir sorun mu sizce yani neden oluyor anlamadım ağlamıyor huzursuz da değil oyuncaklarını gösteriyorum salıncağında takılıyor ama uyku yok sizce neden?