mavikalpefe124 dışarıya karşı algıları çok fazla geliştiği için artık çok uzun süre aynı şeye dikkatini vermemeleri, odaklanamamalari normal. Bizim de 6,5 aylık aynı bu şekilde. Kitaplarımız var her gün onlari 1-2 tur okuyorum. Her gün de hayatında ilk defa görmüş gibi heyecanlaniyor. Çıngıraklarimiz var onları seviyor. Ne kadar sevse de en fazla 5-10 dakika oynuyor zaten. Evde gezmeyi seviyor. Dolaplara yakinlastirip dolabin kulbunu kavrayıp açip kapatıp ce-ee yapıyoruz. Manyetik hayvan meyve mıknatıs araclarimiz var . Buzdolabindan ya da peteklerden onlari kavrayip cekmeyi takmayi yapistirmayi seviyor. Her gün babası istem gelince hiç olmasa ben 15 dakika bahçeye indirip parka götürüp çevreyi cocuklari gormesini sağlar. Birlikte çıktığımız günler de haftada 2-3 falandır. Dışarıda bile çok uzun süre duramiyor uykusu geliyor normal yani bir şeyden çabuk sıkılmalari.