Fatmannny
- Ayında şu videoya göre besleyebilirsin aslında eğer uzamış sarılık veya az kilo akımı gibi bir durum yoksa.
Gece iki saatte bir emzirmene gerek yok yani eğer kendisi uyanıp aranmıyorsa. Sen de dinlenmiş olursun.
Bu arada benimki üç ayı bitirdi. Hala iki saati bulmadan emzirdiğim oluyor gündüz. Her bebeğin meme ihtiyacı farklı oluyor.