Sehpa değil de ben tepsimi boyamistim. Ki tepsi daha çok kullaniliyor, suya giriyor sabunlaniyor filan. Hiçbir şey olmadı. Ben Yağlı boya ile boyadım. Sadece üstünü verniklemeniz gerekiyor o zaman bir şey olmaz. Vernik için de sprey vernik bence büyük kolaylık.