ak1905 Toptan kıyafetler çok pahalı. Ayrıca bedenli olan şeylerde iade riski çok fazla. Bu yüzden de iade kargosu size ait olur mal al, sat,iade gelsin sizi çok sıkıntıya sokar.
Beden sıkıntısı olmayan şeylere yönelin ve Sezonluk yapın.
Mesela ben yaptım. Bayan şal sattım. Çok da güzel satıldı. Ama kargo bana çok uzak ve iki bebekle git gel 45-50 dk çok sürüyor otobüs yok yürü yürü yokuş cik in çok zor geldi bıraktım. Elimde kalan alları uygun fiyata toptan satıyorum şuan. Karlı mi dersen evet karlı. Gardrops dolap üzerinden çok daha karlı hatta.
Tesettüre uygun şal, açık bayanlara da güzel bereler alırsınız bence ufak ama güzel satışlar başlar.