Emzirme dönemindeyim 3 aylık bebişim için doktor süt ve süt ürünlerini ve dana etini keselim dedi benim için. Bi deneme yanılma gibi bakıcaz.süt yerine bitkisel sütlere baktım. Soya sütü de olmuyormuş .badem sütü baktım sanırım o da alerjikmiş. Süt yerine alternatifi olan var mı? Özellikle kahvaltı için arada granola yiyordum sütsüz nasıl olur. Şuan peynir de yasak olduğu için normal kahvaltı da sıkıntı