atlasrl 1 yaşına kadar yastık kullanılmaması gerek diye biliyorum fakat başının arkası düzleşmesin diye düz kafa yastığı kullanmak istiyorum. siz kullanıyorsanız, ne zamandan sonra kullandınız?
Ysgl26 atlasrl almıştım ama hiç kullanmadım doktorumuz da saçma bulduğunu gerek olmadığını söyledi..zaten ilk aylarda yan yatıyolar. 3 aydan sonra da dönmeye başladığı için normaline geliyo kafa şekli..bizimki de yanlara yatmaktab kafası sivri olmuştu 😁 uzaylı gibi.. doktor düzelir dedi gerçekten de düzeldi dönmeye başladıkça..4 aylık olucaz haftaya..gece uyurken 10 kere pozizyon değişiyo sağa soka sırt üstü sürekli döndüğü için düz kafa sivri kafa olması çok çok zor
UcuBulunamayanBant atlasrl aldim ama hic kullanmadim kafasi cok sivriydi baya yamuktu ama donmeye basladigi icinde asla yatmadi suan 1yasinda hic o yamukluktan eser yok kendi kendine duzeldi
SunnyG atlasrl şu an bir problem yoksa zaten kullanmanın mantığı yok. Hem gece kullanamazsın, riskli. Gündüz de kendin takip et. Kafasını sağa sola çevir.
Linaamom UcuBulunamayanBant bizmkininde sağ tarafı düzleşti 5 aylık ama uyurken dönmüyor düzelir mi acaba d😔