Konum, Ankara/Batıkent. 17 derece gösteriyor.
Yaklaşık yarım saat mesafeye gitmem gerekiyor. Arabayla da gidebilirim de hava almak için acaba yürüsem mi dedim.
3 aylık bebek, en son geçen pazar dışarı çıktık. o da beş dk yani soğuk hava nedir bilmiyor. Acaba üşütür müyüm diye de korkuyorum ama.
Napsam?