Demura Merhaba, Oğlum 9 aylık. Birlikte oyun oynayalım bir şeyler yapalım istiyorum ama daha çok kendi kendine eşyaları atma tutma oynuyor 😅 kitap okuyoruz birlikte. Siz neler yapıyorsunuz bebeklerinizle nasıl vakit geçiriyorsunuz?