usernamesu bu durumu ilk hamilelikte cok berbat yasadm canm. Hapda kullandm emzrme bitnce gecmedi cok kalinlasmisti aciyordu hep iki bas tirnagmda. Sonra bida hamile kalinca dedm karnim buyumeden kurtulmam lazm bundan kesemeyecektm cunki cok kalinlasti icin.
Her gece yatmadan once sabunla yikadm kurutup en dibine kadar kesebildim kadar kestm torpuledim iyice kolonya ile iyice ovaladm.hergun yaptm bunu kurtuldum sonra normal bi tirnk cikti şükür. Ama bu ara yine olcak gibi yine ayni uygulamayi yapıyorm artmadan onlem amacli. Ilaç krem hic biri ise yaramamsti bndr