Herkse merhaba anneler kızım 1 yaşına girdi. Önceden de gerçi aynıydı ama şimdi daha da arttı. Sürekli peşimde gezmek istiyo. Tuvalete gidiyorum farketsin hemen arkamdan geliyo tuvalet kapısına vuruyo aglıyo önunde. Gün içinde uyanık oldugu her an genel olarak huysuz. Bu ara dogru dyzgun bişey de yemiyo. Aksam yemeklerini eşimle sıra ile yiyoruz cunku beraber yemek istediğimizde babasına hıcbır sekılde yemek tedirmiyo yemek masasını altında geziyo. Kendine yemek yedirmek istediğimizde onu da yemek istemiyor zateb mama sandalyesine de oturmuyor oturtunca sinirlenip üstüne çıkıyor mama sandalyesi nin. Orda da yediremiyom yere sofra seriyorm oynayarak yiyor. Kendimi çok tükenmiş hissediyorum sizde durumlar nasıl Bi biz mi böyle sorunlar yaşıyoruz acaba