Şu an 23 derece bizim zıbın harici üstte bir kazak altta bir pijama. İkisi de inde değil ama çok da kalın değil. Yani şu an evde kombi yansın istemezdim mesela, gereksiz sıcak olur. Ev çok serin geliyorsa size bi tık daha kalın, pamuklu, peluş gibi giydireblirsiniz.