MerhabaSevgili Anneler .
Pendik de oturuyorum . ,Bağdat Caddesi - Şaşkınbakkal da çalışıyorum. Bosaniyorum ve yaklaşık 2 senedir Ailemin yanındayım. 2 Yaş sendromundan mi kaynaklı bilmiyorum Hırçın. Yarım gün veya Tam gün olan Kreş biliyor musunuz ? Sosyalleşmesi açısından da çok daha güzel ve eğlenceli olur diye düşünüyorum çünkü oyun oynuyoruz sürekli beraberiz ☺️🥰