Happycat Kızlar merhaba. Doğumdan sonra tam 40.gün gusül abdesti aldım o gün tekrar kan geldi. Özür mü sayılır?
Bendeanaoldum Happycat evet canım 40 tan sonrakiler özür sayılıyor onlsr için tekrar gusül almana gerek yok normal namaz abdesti alabilirsin
Bendeanaoldum Happycat ama sen 40. Gün almışsın sanırım 41 de alman gerekiyordu sonuçta 40. Günün de bitmesi lazım istersen tekrar gusül al bugün benim 40. Günüm yarın gusül alıcam mesela
Byz2019 Happycat eğer adet olmadığınuzdan eminseniz özür kanı sayılıyor ama kırk başıda olmuş olabilirsiniz onu ayırt etmeniz lazım az mı geliyor lohusalığın sonu gibi yoksa adet başlangıcı gibi mi
Kartaaneesiii Happycat evet canım 40. Gün sonunda abdest alıp namaz oruç vb her ibadetini yapabilirsin özür kanı olur
Bendeanaoldum Happycat yani özür kanı meselesinde eminim ama 41. Gün yapılmasından emin değilim ama öyle olması gerekmiyor mu sizcede o günü doldurunca tam 40 gün oluyor çünkü
Byz2019 Happycat o zaman özür sayılıyor nanaz kılcaksanız her vakit yeniden abdest alıp kılabilirsiniz sizi rahatsız etmezse eğer ilişkiyede girebilirsiniz