aylizinannesiii Kızlar saç boyasini 25 TL’ye alıyordum tanesi 50 TL olmuş rimeller fondötenler hak getire ped desen 60 70 TL nolacak böyle bebek eşyalarıni artık saymıyorum zatende arada 25 tlcik bakım yapıyordum kendime kuaför yüzünü unuttum
Kuzularinanasi aylizinannesiii indirim gorunce stok yapmak lazim ama .artmayan bisey yok artik oyle boyle aliyoruz o fiyatlara napalim.kendimizi mutlu edeceksek alin gitsin bi sekilde para akip gidiyor ztn.kendinizi mutlu edin 😊
Duyulurum aylizinannesiii hangi boyayı alıyorsunuz? Kullandığınız boya 50 TL’yken iki üç tane fazladan alın mümkünse. Çünkü bir sonraki boyamada yine artacak fiyat 🤷🏻♀️
aylizinannesiii Kuzularinanasi indirimli hali 50tl yazmış zaten normal fiyatıda 50tl 50 bebeğe iki paket ıslak mendil alırım diyorum artık 🥲
Elif_1309 aylizinannesiii sen bunu yazarken bile artıyordur artık o duruma geldik canım bı kazak olmuş 450 normal mağazalarda artık halimiz ne olacak bilmiyorum