Kızlar, altı buçuk ay önce doğum yaptım , bebeğim üç aylıkken adet gibi bir şey gördüm galiba . Yani sadece az bir akıntım oldu sonraki ay kahverengi lekelenmem ve karın ağrım oldu sadece. Bu ay da adetim birkaç gün geçti kasıklarımda hafif ağrım var . Bir kadin doğum doktoruna gozukecegim ama sizin de böyle oldu mu ne zaman duzene girer acaba 🥺🙄