Kızlar devlette tavsiye ettiğiniz bı hastane varmı. Zekai tahirde gidiyoruz hiç memnun değilim. Bugün yumurtalı kek yicekti kimliğimizi kaybettiğimiz için gidemedik maesef. 14 Aralık için randevu verdiler çok geç bı tarih başka bı hastane bulmak istiyorum