Arkadaşlar merhaba çocuğum süt alerjisi testlerde çıkmadı ama ben emzirdiğini dönem yediğimde atıyordu vücudu. 9 aylık şu an bugün kızamık aşısı vardı. Aşıyı vurduklarında döküntü olabilir dediklerinde alerjisi var sıkıntı yaratmaz değil mi dedim ve alerjisi varsa hastanede yapılması gerekiyordu gözetim altında denildi. Net olarak yumurtanın sarısına var mı yok mu bilmiyorum ama ben yediğim dönemlerde atıyordu vücudu. Başına gelen var mı nasıl bir yol izlemem gerekiyor. Ya bir şey olursa 😓😓