Duygucim formül mamalar anne sütünden daha zor sindirilir inanın bu da daha fazla gaz problemi anlamına gelir. Anne sütünün sindirimi kolaydır. En az ilk 3 ay bebekler sindirim sistemleri geliştiği için gaz problemi yaşarlar hepimiz bu durumu yaşıyoruz maalesef. Emzirme pozisyonunuzu değiştirebilirsiniz bebeğinizin hava tutmasını engellemek için, emzirme öncesi ve sonrası midesindeki gazı çıkartabilirsiniz, gaz masajı ve hareketleriyle bağırsağındaki gazı çıkarabilirsiniz ama sütünüz varsa sadecesütünüz ile beslenmenizi tavsiye ederim tercih size kalmış tabi bebeğiniz için en iyisini annesi olarak siz bilebilirsiniz💐