Mirsim Metehan09 benim oğlum 8 aylıkken sünnet ettirmiştim,ilk gün ağladı çok ama ikici gunu ağlama olmadı ama ayak hareketlerinde kısıtlama oldum emeklemi bir kaç gün bıraktı sanırım bir hafta sonra duzelmisti
eedu Metehan09 ben 3 aylıktı dikişsiz sünnet yaptırdım hiç sünnet olmamış gibiydi 1 haftaya iyileşmişti