Biz de 3.330 doğmuştuk. 2 ay 6 günlüğüz. İlk ay 1 kilo ikinci ay 700 Gr aldı. Aslında normal ama inanılmaz huysuz ve agresifti son 2 haftadır. Doktora götürünce çok sağlıklı bir çocuk hiçbir sorunu yok ama bu çocuk aç sütün yetmiyor buna çok iştahlı bir çocuk emziği emisinden bile belli dediği için mama vermeye başladık doktorumuzun önerisiyle. Gerçekten de huysuzlugu gitti. Sütüm çok var ama kalitesi yok sanırım hiç yağlı değil çünkü. Günde 3 kez mama bazen 2 kez mama veriyorum geri kalan vakitlerde hep emziriyorum. Şuanda 5.400 kilosu boyumuz da 62 cm.