Cik bende Philips xxl kullanıyorum aşırı memnunum.Hiçbirşey duman yapmıyor koku da yapmıyor.Belki yanlış kullanıyor olabilirsiniz.Patates te harika oluyor et tavuk balık karnıyarık közleme hersey yapıyorum.Eğer et tavuk kıyma çok yağlı ise duman yapıyor,dumanı önlemek için iç haznesine birazcık su koyarsanız duman falan olmuyor aklınız da bulunsun.Ayrıca iç rezisdansını ay da bir temizlemek yeterli.Sürekli temizlemeye gerek yok.Bugğn et şiş yaptım fırında 1 saate pişiyor bunda 12 dk da pişti.