Artık yıldım ben .
Kızım hiç birsey yemiyor 😶(13 aylik)
Az da olsa çorba içerdi Artık onu da içmiyor nasıl olacak böyle . Nasıl büyüyecek 😔
Onun haricinde ,
Sadece baba diyor oda anlamsızca. Dededede mamama diyordu onuda demiyor Artık.
Bultak oyunlar varya delikten şekline göre atılıyor onu yapamıyor. Büyükten küçüğe halka geçirme varya onları da yapamıyor. Fırlatıyor. Arkadaşımın bebesi küçük yapıyor. İstemeden kafama takılıyor.
Yaptığı Tek şey fırlatmak koltuk tepelerine çıkmak ağlamak, yemek yememek, uyumamak. Sizde nasıl durum . Özellikle beslenme konusunda ? Kızımın şu huyu çok güzel ay söyle iyi davranışı var diyebileceğim tek bir şey yok . Sadece çok güzel 😀