Linaamom Deli gibi uykusu var ama uyumak istemiyor karnı falan tok eminim karanlık arıyor biraz gece böyle sıkıntı olmuyor
Feraye_ Linaamom kaç aylik Odanızda fon perde varsa kararma perdeden çekince biraz karanlık olur ben öyle yapıyorum iyi oluyor
Yektoli33 Linaamom Ağrı, diş ağrısı , gaz, açlık, bez çok sıkmıştır, kirli bez, kıyafetinde etiket falan kaldıysa o rahatsız ediyordur, aşırı yorulmustur uyanık kalma süresinin üstüne cikilmistir💫
Kubraoztrk Linaamom bizimki 2 aylık oda aynı gece sorun olmuyor ama gündüz uyumak istemiyor uykusuzluktan resmen gözleri kıp kıpkırmızı uyumuyor 3 4 dk sallarken dalıyo sonra geri uyanıyor kaç saat uyutmaya uğraşıyorum sonrasında çok sinirleniyorum ondan sonrada niye öyle yapıyorum diye kendime sinirleniyorum böyle böyle bebek huysuz ben huysuz günü bitirmeye çalışıyoruz 😭 hayat çok zor
Linaamom Kubraoztrk aynı biz valla bnde ara ara sinirleniyorum ama bebek sonuçta diyorum geçer inşallah 🙏
Linaamom gocebebirbayan damakları sertleşti sanırm biraz da onun huysuzluğu var biraz da karanlık arıyor gözlerine örtü örttüm salladım ayakta zar zor uyudu 😌
gocebebirbayan Linaamom bir calpol verseydin canım rahatlardı kuzucuk. Damakları için de calgel veya tetagil kullan silikon parmak diş kaşıyıcı ile çok iyi geliyor
icidisibiranne Benim bebeğim 4 ay 13 günlük aynı durum var gözleri uykusuzluktan kıpkırmızı oluyo sürekli esniyo ama deli gibi zorlanıyorum uyutmak için 🥺atak haftasındalar ve benimki diş çıkartacak sanki alt damaği sertleşti
gocebebirbayan Linaamom ara sıra böyle huzursuz olursa ver canım sürekli verme tabi ki. Onun da bir yeri ağrır insan yavrusu sonuçta. Biz nasıl hemen parol içiyorsak öyle düşün. 🌺
hellomom Linaamom uyku saatini çok geçirdiyseniz de zor uyuyorlar. Gözleri biryere doğru dalmaya başladığında hemen uyutmaya başlayın. Esnemeye başladıysa biraz geç kalmışsınızdır. Ama artık ağlıyorsa uykusu olduğu için baya zorlanır uyumak için.
gocebebirbayan icidisibiranne ateş ağrı yapıyor. Sürekli değil ama huysuzluk yapıyorsa ver canım. Çünkü anlatamıyor. Biz nasıl hemen parol içiyoruz öyle düşün.