Burcuer Merhaba kızlar öncelikle kızım emmediği için 3 saatte bir sağıyorum. Gece ablam aldı yanına o yedirdi ben uyuyayım dinleneyim diye ama ben yorgunlukdan alarmı bile duymamışım uyuya kalmışım 🙈 sütüm oda sıcaķlığında bi 5saat falan kalmış bu sütü kızıma vermelimiyim vermeyeceksem ne yapsam ziyan olmaz 😔
ozlem_3458 Burcuer verme canım havalarda sıcak oda sıcaklığında 3 saat ,buz dolabında 3 gün , buzlukta 3 ay saklayabilirsin.
Mutlubebis Burcuer herkes yazmış zaten, oda sıcaklığında 3 saatten fazla bekletmemek gerekiyor 🤷🏻♀️ Ben riske giremezdim
Momofkerem Bozulduysa koklayınca ekşimsi kokuyor süt ben bozulup bozulmadığına koklayarak bakıyorum havalar sıcak sütünüz bozulmuştu diye tahmin ediyorum
Gokceninannesiiyim Burcuer iki saat beklese hadi kokla ekşimediyse ver diycem de çok beklemiş canım dök gitsin. Bebeğim 4 aylık benim içmediği sütleri öyle çok döktüm ki içim acıya acıya alıştım artık.
Bihter Bozulunca anlıyorsunuz insnın. Ben de sağarak veriyorum bozulduğunda kesiliyor. Parça parça oluyor. Altta suyu falan kalıyor. Bozulmamıştır o. Anne sütü zaten garip kokar
BrcnBlgn Burcuer Bozulmamistir canm bozuldugunda anlarsin saglik bakanligi aciklama yapti oda sicakliginda 4saat buzdolabnda 4gun dondurucuda 3ay olarak saatleri degisti ...
Prensinannesi23 Burcuer bize hastanede hemşire havalar sıcak normalde 3-3-3 kuralı var ama sıcakta 1 saat dışarıda tutun demişti
Naagii Burcuer kaç aydan beri böyle devam ediyor ben de 2 aydır aynı durumdayım sütünüzde bi azalma oldu mu
Burcuer Naagii 3 aydir sağıyorum donem donem az geldgi oluyor tabi ama suyumu ve brewers yeast diye bi hao var onu kullaniyorm duzenli kullandgmda kizima yetiyor ve yedekliyorumda vok şükür
Busraa5858 Yagiz26 Naagii Benm bebegim 2 ay 24 günlük ve sağıp veriyorum bende ama sütümde azalma olmdi hatta cogaldi.. bol bol su iciyorum bide karpuz vb. Seyler yedim artti
Oglunasikbiranne08 Burcuer verme bozulmuştur o. Bende önceden sağıp verirdim. Bende unuttm dışarıda. Tadına baktım eksi eksi vermedim. Sen de verme. Havalar sıcak bozuluyor hemen
Ayb Burcuer merhaba sütü malesef dökmeniz gerekiyor. Oda sıcaklığında 2,5-3 saatten fazla kalmış süt bozulmuştur. Sevgiler
DilekveSarp 3 saatten sonra anında süt bozulmaz sadece besin değeri düşer. Aynı şekilde buz dolabında ve buzlukta ki sütlerde zamanları dolunca besin değeri düşer. Yani verilebilir.. bozulan süt anlaşılır, bebek bile içmek istemez..