Kızlar benim bebeğim üç aylık kasık fıtığından ameliyat oldu mecburen başka çözümü yokmuş bu hastalığın ama ameliyat sonrası böyle ellerini titretiyor korkuyor gibi bir hareket yapıyor anlam veremedim doktora sordum rutin gittiğimiz doktora bilmiyorum dedi böyle bir durum yaşayan var mı varsa yazsın çok tedirgin oluyorum