Oğlum 3 yaşında peluş oyuncaklari çok seviyor onları çember şeklinde dizip aralarinda yatıyor üzülüyorum yalnız gibi onunla oynamak için gidiyorum oyuncaklara dokunma sende benimle yat diyor acaba oyuncakları kaldirsammi ortadan günde 1 saatini böyle geçiriyor uyumuyor sadece aralarında yatıyor öyle boş boş