Bihteeeer ses_seda 9 aydır ninem gibi geziyorum kızım 4 ay sonra 1 yaşına girecek o zaman boyatacağım ek gıdayı fazla alır beni de fazla emmez o yüzden çok etkilenmez diye düşünüyorum 🙂
nazlimom_ ses_seda 40 ım cıkınca boyamıştım bitkisel ondan sonra 2 kere daha boyadım geçen ayda ombre yaptırdım bi sıkıntı olmadi😅
Anonim81 ses_seda 3.aydan sonra yaptırabilirsin. 3 ay öncesi sıkıntı olabilir. Hemeb farkedilmez ama sonradan çıkar. O yüzden 3 ay.