Deletedmom113 Ya ben dereceyi sabit tutmaya çalışıyorum salonda klima var onu çalıştırıyorum biz yatak odasındayız üşüme yada terlemesi hiç.olmuyor... gaz hiç çıkarmaz gaz olduğunuda sanmıyorum🙄 diş dicem ama herşeyini dişe yormaktanda yoruldum... yinede diş etlerinde ağrısı oluyor olabilirmi🙄🙄🤔