Annesininguzelkizi Kızlar bebeğimin doğduğu günden beri üst göz kapaklarında başlarına doğru leke gibi kırmızılıklar var gitmedi neyden oluyor yaşayan varmı
Busrasener43 Annesininguzelkizi benim kizimdadad vardı canım şuan 1 yaşında hiçbisey kalmadı merak etme geçiyor
120720 Annesininguzelkizi Benim kızımda da vardı 10 aylık oldu kaybolmaya başladı geçiyor yani merak etmeyin
Beyzaevren Aynısı benim kızımda gözünün üstünde damar damar kırmızılık hatta ensesinde ve kafasında da var doktor geçer demişti 1.2 yaşında
Esrasemra Aynısı bizdede var hem göz kapağı ve ensesinde doktora sordum kılcal damarla ilgili demişti zamanla büyüdükçe kaybolur demişti
icidisibiranne Benim de kızımda hem göz kapağında hem ensesinde var geçmedi 4 ay 13 günlük. Doktor büyüdükçe geçer demişti