GunesinAnnesi8 bebiş ne kadarlık dogdu canım. Bızım akrabanın oglunda da vardı benımle yasıt kalbı delıktı yavas yavas kapandı dedıler gayet de saglıklı bır ınsan 30 kusur yasında. Uzulme desem de uzuleceksın ya boyle bır sey olursa dıye dusununce ınsan kahroluyor sen bırebır yasıyorsun tez zamanda guzel haberler al saglıkla evınıze gıdersınız de bu gunler de anı olarak kalır umarım. Sutun de varsa sag bol bol emzırmene ızın verılıyorsa da o daha guzel olur. Sen ıyı ol kı bebıs de ıyı olsun hıssedıyorlar bırbırınızın parcasısınız unutma bebısı uzmeyecegım dıyıp ıyı olmaya calıs🥰 bazen bebekler benzeyebılıyor kuzenımın kızı var ılk gordum cok benzettım cocuk ınanır mısın buyudu halen benzetıyorum ama cocuk down sendromlu degıl oyle benzerlıkler olabılıyor yeter kı saglıgı yerınde olsun ne olursa olsun sen onun annesısın😊🤗🌺