Anladim bende internette 18 aya kadar bekleyin sonra doktora götürün falan diye okduum hani icime de bi suphe dustu yok hic üstüne gitmiyorum yürüyeceksin falan diye kendi halinde her bebek farkli aynen ama çevredeki insanlar hala mı yürümedi daha mı yürümedi vs deyince insanın morali bozuluyor açıkçası