ozgebalc 8 aylıkken bizimde vardı hiç uyarmayin elini çekmeyin bir süre sonra geçiyor ben uyardığım ve hayır dediğim zaman daha çok yapardı ne zamanki saçını çektiği zaman başka biseylere yöneltmeye çalıştım bir süre sonra bıraktı yapmadı şimdi çok nadir ara sıra yemek yerken istemediği zaman çekiyor 🙂