Birranneee34 2.bebegi düşünüyorum. Sizce tam yumurtlama olmuş mu 2 gün daha mı beklemeliyim. Yada ne zaman çatlar. Tecrübeli anneler ??
Sgnnn Birranneee34 evet yumurtlama olmuş bugün yarın ve ertesi günü değerlendirin. Bazı aylar 3 gün yumurtlama süreci oluyor bazı aylar 1 gün. Çatlama olacağı gün sperm olması gerekiyor
Birranneee34 Sgnnn benim T cizgim C den daha koyu. Tam tersi olur genelde. Yumurtlama olmuş varsayalım ve 24 saat içinde catlayacaksa. Yarın beraberlik olması lazım . Peki 4 gün araya girdi sprem kalitesi düşmüş olur mu sizce ?
Sgnnn Birranneee34 birliktelik olmayınca sperm kalitesi yükseliyor. İnstagramdan birgebeningünlüğüne bakın isterseniz ben oradan öürendiklerimle hamile kalmıştım