Benim kızım 4 aylık, anne sütü ile besliyorum, 1 aylık olduktan sonra günde 30 kez olacak şekilde kusmaya başladı, en sonunda 2 hafta önce aklıma geldikde, bebeğim 1 aylıkken d3 vitamini ilacı kullanmaya başlamıştım, sağlık ocağının verdiği monovit marka, dedim belki o yüzden kusuyordur, 1 hafta vermedim kusması azaldı, 3 gün önce tekrar verdim eskisi gibi 30 kez kusmaya başladı. Şimdi tekrar kestim bakalım kurması duracak mı