Merhaba arkadaşlar bebeğim 4. Buçuk aylık bir iki haftadır meme reddi var. Üstüne ateşi çıkıp iniyor elleri hep ağzında kulak çekiyor emziği ısırıyor huysuz ek gıda vermeye başlamadım ne yapabilirim ağrısı azalsın diye birde bu süreç ne zaman geçiyor ⏳ dişleri ne zaman çıkıp rahatlar 😓